klamm.de
Klamm.de
Rejestracja
Zarabianie
Nawigacja
Wypłata
Klamm.de.en.version
Klamm.de.fr.versionf
MoneyBookers
Lose
Lose fr.version
Lose en.version
Zegar
O firmie
AGB - Regulamin
Problem
Linki
Reklama
Zarabianie przez internet

Katalogi
Statystyki


 

 

Problem ?

Brak wyskakującego okienka

Najczęściej jest wynikiem blokowania pop-up'ów przez:

  • przeglądarkę internetową (FireFox, Opera, IE v6 w WinXP SP2)
  • toolbar (np. Google) zainstalowane jako plugin do przeglądarki
  • firewall
  • za szybkie, lub dwukrotne klikniecie w napis GO (licznik odlicza, ale okienko już się nie pokaże
Przyczyną może też być brak zaznaczenia Startseitenvergütung, sprawdzić to można wchodząc w:
  • w Mein Konto -> Profil -> Startseitenvergütung

Zniknęło okienko PowerLinks

Najczęściej jest to wynikiem zminimalizowania okienka:
Okienko PowerLinks ma swoją nawigację na górnej belce, z prawej strony tytułu okienka
  • minimieren/maximieren - na belce nawigacji pierwszy z prawej minimalizuj/powiększ
  • wektory- nach oben/ nach unten - góra, dół, które przenoszą okienko PowerLinka pod menu lub na dół strony
  • koszyk - LinkKaufen /kupowanie linka
Spróbuj:
  • kliknąć maximieren
Jeśli nie działa
  • kliknąć w okienku usera, czyli w swoim menu na tej granatowej belce na górze, gdzie jest pięć buttoników, button nawigacji oznaczony literką L (Layout laden) i poczekaj na odświeżenie strony
Jeśli nadal nie działa, lub nie masz buttoników nawigacyjnych na belce
  • w okienku usera kliknij w napis Portal
  • po przeładowaniu strony powinny się pokazać na belce menu buttoniki nawigacji, kliknij w pierwszy z prawej, Layout resset
Jeśli nadal nie działa, przejdź do Layout-Manager:
  • Navigation -> MyLayout -> Layout-SET I -> Rechts : sprawdź, czy masz zaznaczenie Powerlinks

Problem z logowaniem

Najczęściej pokazuje się informacja:

Ihr Systemdatum geht falsch!

Datum bei Ihnen: 24.07.2032 Korrektes Datum: 24.07.2005
Bitte korrigieren Sie dies! Die Nutzung von klamm.de ist sonst nicht möglich, da die erforderlichen Cookies nicht gesetzt werden können!
OK, ich habe das Datum korrigiert!

  • zmień datę na aktualną
  • wyczyść ciasteczka, czyli pliki cookies

Niemożność odświeżenia strony

Nie pomaga klikanie GO, pojawia się okienko:

  • sprawdź i ewentualnie uzupełnij swoje dane, jest to zwykła weryfikacja konta stosowana co jakiś czas, po uzupełnieniu kliknij button Daten aktualisieren - strona po przeładowaniu powinna już normalnie działać.

Jak wysłać wiadomość do innego użytkownika

:jump: -> Konto-Statistik -> pod tabelką Navigation -> tabelka Myklammunity

klikasz na

-> Messenger -> następnie -> zielony napis: Neue Nachricht

-> Empfänger (Nick oder ID) ->

wpisujesz nick, albo Klamm ID osoby, do której chcesz wysłać wiadomość
Betreff (max. 70 Zeichen) -> 

Temat wiadomości (maksymalnie 70 znaków)


W pole wiadomości wpisujesz treść (maksymalnie 5000 znaków) i klikasz

-> Abschicken.

Kiedy jest realizowana moja wypłata?

Wann wird meine Auszahlung durchgeführt? 

Beantragte Auszahlungen werden jeden Sonntagnachmittag bearbeitet. Dank direktem Bankinterface läuft dieser Prozess vollautomatisch ab. Es ist daher dringenst notwendig, dass Sie Ihre Bankverbindung absolut korrekt eingeben. Sollte Ihnen ein Tippfehler unterlaufen sein, erkennt das System diesen und benachrichtigt Sie entsprechend. Die Auszahlung wird in diesem Falle um 1 Woche verzögert. Das Geld sollte dann spätestens 2 Tage nach der Überweisung auf Ihrem Konto eintreffen (also Montag oder Dienstag). Den aktuellen Status Ihrer Auszahlung können Sie jederzeit im Member-Bereich einsehen.

Wnioski (żądania) wypłaty są opracowywane w każde niedzielne popołudnie.
Ten proces przebiega automatycznie dzięki bezpośredniemu pełnemu interfejsowi bankowemu.
Z tego wynika, że podane przez Państwa dane muszą być wprowadzane poprawnie (bezbłędnie)
Błąd przy wpisaniu (wprowadzeniu) powoduje, że system go rozpoznaje i odpowiednio powiadamia.
Wtedy wypłata przesuwa się o 1 tydzień.
Pieniądze powinny pojawić się na Państwa koncie bankowym najpóźniej w dwa dni po opracowaniu polecenia wypłaty/żądania (a więc poniedziałki lub wtorki)
Aktualny stan Państwa wypłat możecie państwo zawsze sprawdzić, jest w zasięgu użytkownika.

Strona Klamm.de nie otwiera się

Przekierowuje do http://down.klamm.de/ i pojawia się np.napis: "kurzfristige Wartungsarbeiten" - czyli krótka przerwa w działaniu, kłopoty z serwerem. Spokojnie, Klamm wróci ;)
Klamm był, jest i będzie.

Problem innego rodzaju

Jeśli masz jakieś pytania na które nie znalazłeś tu odpowiedzi - możesz zadać je na forum.
Jest na nim dział Klamm, lose i niemiecki get-paid Spotkasz tam sporo osób, które potrafią pomóc i rozwiać wątpliwości.

E-mail do serwisu Klamm.de

service@klamm.de

Reklama

Polecane

Reklama
Konkursy
Programy Partnerskie
Loga i dzwonki
BestProxy: Proxy list
Święta, tradycje, zwyczaje
Walentynki
Boże Narodzenie
Andrzejki
Wielkanoc
Dzień Dziecka
Komunia

Strona autorska. anta. ©2005 all rights reserved.